woensdag 16 oktober 2013

Once a day a metamorphose


Opeens voel je het.. ik ben klaar met het interieur! Dit is zo'n gevoel dat ik regelmatig heb en helaas gaat dit niet zomaar weg. Soms duurt het enkele maanden, weken, dagen en soms maar 1 dag. Het voelt niet lekker en verveelt me. Het gevoel gaat pas weg als ik iets in huis heb aangepast. Soms werkt het door alleen wat accessoires te vervangen maar regelmatig moeten ook de grote meubelen er aan geloven. 





Sinds het begin van mijn blog bekruipt ook dit gevoel me bij mijn layout van mijn blog. Ook dit is het steeds net niet. Vandaar ook dat ik twee dagen geleden alles weer heb aangepast. 

 
Ik ben er nog niet helemaal over uit, wat nou echt mijn layout is. Ik zoek iets wat een weerspiegeling van mezelf is. En nu ik dit typ bedenk ik me dat ik dit zelf misschien wel ben:'het eeuwige veranderen'. Gelukkig voor vriend lief zal hij minder last van mijn web kriebels hebben dan van de eeuwige schuif sessies in huis.




Jullie zullen dus net als hem nog vele malen getuigen zijn van mijn verander kriebels.

Herken je dit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten