zondag 6 oktober 2013

Take a look in my life

Week 40

De eerste week van mijn blog experience zijn alweer achter de rug. Ik ben super blij dat mijn blog eindelijk online staat en dat ik alles met jullie kan delen. 



Zoals je op de foto's kunt zien ben ik mijn eerste werkloze week vooral bezig geweest met shoppen. Bij De Action en Xenos heb ik een nieuwe voorraad kaarsen ingeslagen en wat herfst artikelen gekocht. Mijn Ikea wagentje krijgen jullie volgende week te zien.



Naast het drukke shoppen was het natuurlijk onwijs lekker weer, daar wilde ik graag in alle rust van genieten. Samen met vriend lief zijn we gaan 'late night picknicken' op het strand. Love it! Natuurlijk kon ik het niet laten om wat te jutteren.



Deze week ben ik ook erg druk geweest met de laatste dingetjes regelen voor onze grote reis in November. We vertrekken dan eindelijk na 7 jaar naar Nieuw-Zeeland. En omdat we dan toch ver van huis zijn hebben we onze trip verlengt met Australiƫ en Dubai, Heerlijk!

Op de Umbrella foto zie je mijn lieve nichtje en vriendje! Ik geniet er super veel van om samen met zijn drieƫn iets leuks te doen. Dit keer heb ik samen met mijn prinses een paraplu gekocht. Nadat vriend lief uit zijn werk kwam moest er natuurlijk meteen een hut van gemaakt worden waar we s'avonds kwartet onder moesten spelen.

Het was weer een heerlijke week... I love it when the sun shines.

Wat heb jij vorige week gedaan?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten