woensdag 20 november 2013

Kerst shoppen

De kerst is al weer weken volop in winkels te zien en ik geniet hier altijd erg veel van. Ik bezoek elk jaar meerdere tuincentrums om nieuwe inspiratie op te doen. Éen van de mooiste kerst afdelingen vind je bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Elk jaar maak ik er samen met mijn moeder en zussen een waar uitje van!



Tuincentrum Osdorp heeft één van de grootste lemax dorpen die ik ooit gezien heb. Zelf ben ik tevreden met een tafeltje met maar liefst zes huisjes, maar als ik rond dit mooie bergdal loop kijk ik mijn ogen uit!

Het leuke aan de kerstafdeling hier vindt ik dat het net lijkt alsof je in de Efteling loopt. Overal zie je grote sfeerpodiums en soms zelfs met bewegende poppetjes. 


Ook voor de kinderen hebben ze leuke atracties gemaakt. Zo kan je rond rijden in een treintje en mag je een ritje mee in de ski cabines over het lemax dorp!
Ik verbaas me elk jaar weer op alle sfeer impressies die ik krijg.

Mijn wagentje blijft vaak leeg omdat ik de prijzen wel wat aan de hogen kant vind, maar toch vind ik het elk jaar weer waard om een kijkje te komen nemen.


Waar doe jij graag kerstinspiratie op?

Liefs Anoeska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten